Im Back !!:)

Jaha här sitter man i en uppsagd lägenhet och väntar på att det först ska bli semester och sedan flytt till stortstan till hösten!!:):)Ska bli såå underbart att få bo tillsammans med min boo <3 Har köpt en lägenhet i solna och den e såå underbar o härligt fin:) Så nu håller jag på att sälja mina nuvarande möbler och hittils har det gått bra:) Håll tummarna.. Har ju inte lagt upp några bilder från Egypten så jag tänkte att jag skulle göra det och så från lite annat skoj..Typ som SATC (sex an the city) kvällen på Nybron där jag gick modell för bikinis..:) Sandra Edlunds super fina designade bikinis Ckrets :)
Jag har i alla fall gått ner några kilo men nu måste jag bli lite bättre med träningen..Har ibland så svårt att komma dit..men sen när jag väl är där så kör jag på.. Hjälper inte att vädret är pissdåligt och att det regnar :( jag cyklar ju nämligen..dålig ursäkt  i know..
Igår var det skolavslutning efter jag slutat jobbet. Min syster dotter Ebba som oxå e min guddotter:) hade sin 1a skolavslutning. Hon var såå fin lilla gumman. Kommer ni ihåg när man slutade ettan?? det var ju såå sjukt länge sen men kommer fortf ihåg det som det var igår :) Härligt.
Dom sjöng så fint och fick sen kramar o saker av läraren. Ebba hade önskat sig picknick efteråt i solen men solen gick i moln o det blev för kallt att sitta ute så det blev picknick hemma i vardagsrummet istället:) men det var lika mysigt det o hon blev inte så jätte besviken..Sen somnade Ebba uppkrullad tätt intill mig..Underbara unge!!! <3<3 :) puss på dig.
Efteråt blev det det lite kaffe o baileys för syrran o mig..mums.. Syrran Sara har blivit sambo med hennes Andreas nu i en jättefin lägenhet mitt i stan:) Grattis till dem båda..Ser fram emot inflyttningsfesten!!??:)
Annars rullar det på med jobb, kärlek o uteliv :) Har sökt några ställningar i Stockholm och fått en intervju på tisdag på Astrids barnsjukhus..Ja jag vet att det e där det har hänt lite missöden men man måste tro på att de gjorde sitt bästa i alla fall.. Så håll tummarna för att det kommer gå bra.
Min Johnny har sommarlov..tihi..sommarlov:) det var ett tag sen man hade det..o nej han går inte i gymnasiet..Han pluggar ju till kiropraktor i Solna;) Men just nu njuter han av ledigheten o av "Love 2010" festivalen i Stockholm, där han bor...utan mig:( men inte så länge till :)!!hihi...
Jag känner ibland att jag vill byta liv med någon annan..Tänk va skönt o roligt det hade varit bara för en stund.
Men skulle vara roligt att få prova på lite allt möjligt innan man bestämmer sig för att det är 100% en sak man vill göra.. Hade varit rätt häftigt men oxå pratiskt! och tidsbesparande.
Jag har så mycket drömmar fortfarande och skulle vilja göra allt men det går ju inte..
Men vissa saker kan man ändra o det e ju på sig själv o hur man vill leva sitt liv o hur man behandlar folk o dem man älskar. MUY IMPORTANTE!!
Nu till något annat!! TUTTAR....Jag skulle vilja göra tuttar! ja jag vet att många tycker det e fjantigt men jag har velat gjort det i många år men har då lyssnat på alla runt omkring mig som sagt hur fånigt det är o att jag inte behöver det..Men jag undrar om jag i alla fall inte bara ska göra det för mig själv o för att det ständigt återkommer i mina tankar. Har kollat på mycket före o efter bilder o har många runt mig som gjort tuttar o har pratat med dom om det.. Har tom skrivit med en sköterska från ett sånt ställe för ett tag sen..Jag vill så gärna men självklart e jag lite rädd.. tänker på vad som kan bli fel osv. men samtidigt är det ju så många som gör det idag så det borde ju vara mycket säkrare nu än för 5 år sedan bara.. Min kille säger att han hatar fakeboobs o att han älskar mina men grejen e att jag tycker det e sjukt snyggt med boobisar..:) Här hade det varit toppen att få prova på att ha ett tag o sen bestämma sig efter det..hahaha...:)
Vad tycker ni alla som läser detta?
Här kommer lite bilder från visningen Ckrets:
Det kommer fler bilder på visningen nästa gång :)
Nu lite från Egypt:
puss på er alla så länge <3

Kommentarer
Postat av: eve systerdotter

snygg blogg..Haha kanske lite old fashion style på designen..Säg till om du behöver hjälp med den, gör gärna din bloggdesign moster ;D haha.. Puss saknar dig

2010-09-14 @ 22:09:25
URL: http://WindOfChange.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0