Tiden står still.....

Mitt liv har varit väldigt mörkt den senaste tiden.. som ett tungt blött betongtäcke kastat sig över mig.. Har inte kommit ur det än och kommer nog aldrig riktigt göra det heller men jag måste kämpa..
Min älskade finaste älskling har lämnat mig och blivit en ängel... Vill inte säga mer än så.. Därför är allt så himla tungt och svårt..finns nu bara små ljusglimtar här och där.
Det har gått snart 5 månader och jag saknar honom mer än någon någonsin kommer förstå. Alla de känslor jag har inom mig kan jag inte sätta ord på. Tror inte ens det finns ord för det jag känner. När jag blickar framåt så ser jag ingen mening, ingen lyckokänsla överhuvudtaget! Men jag bara kör på med jobb och allt annat som måste ordnas. Jobbet går jag till för att jag har ett och måste jobba..annars skulle jag ligga i sängen. Frisk luft får jag enbart för att jag måste ta mig till platser för att ordna saker. Jag gör saker enbart för att jag måste och för att överleva. Inget annat!  Alla runt omkring mig lever vidare med sina liv och det händer så mycket för dem. Får barn, flyttar, reser osv. Jag är glad för dom men mitt liv står stilla... Alla säger att jag är stark osv..men vaddå stark? jag har inget facit att gå efter och jag vet inte hur man gör i sorg.. Jag försöker som sagt bara överleva..Dom kommer aldrig aldrig veta hur det känns inuti..
Ta hand om varann nu!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin 36:an

Hej gums!

Nej,, man kan inte föreställa sig vad du går igenom, tänker på dig så mycket!

Kämpa på <3!

2011-05-13 @ 08:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0