Botox och ljuskällor..

Ja det där med botox.. Vad tycker vi om det? Personligen tycker jag att alla ska få göra det dom själva vill.. Jag har aldrig gjort något sådant men e grymt sugen på att testa det:) så who knows.. Botox sprutan e ju all over o alla verkar göra det.. Det som man undrar e ju effekten eller biverkan av det om 20 år? För det jag läst var att man inte riktigt vet det.. Än. Sen är det ju det där med djuren... Älskar ju de söta djuren men herregud om man ska tänka på allt o alla så blir man ju galen o kan inte göra något rätt! Eller har jag fel?

Utöver det tänkte jag på ljus och lampor i hemmet. Ljuskällor e ju otroligt viktigt i ett hem, för mysfaktorn i alla fall:) så jag undrar vad jag ska hitta på för snygga lampor till mitt fina nya hem.. Jag äälskar ju naturligt ljus, från fönster alltså.. Det bästa som finns är ju att ha en otroligt öppen och ljus lägenhet i sig själv men även där så måste man ju ha ljuskällor som funkar. För vi bor ju i Sverige och hösten kommer ju vare sig man vill eller inte:) Jag var på ett hotell nyligen och de hade jättecoola säng lampor inbyggda i ramen lixom. LED lampor tror jag det var.. Lite starka i ljuset men superhäftigt och gav en clean look:) Om ni har tips på mysiga, fina ljuskällor så skriv gärna en liten kommentar annars kan ni ju bara njuta av dessa bilder nedan:)
Ha en underbar dag <3 kram

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1277810/images/2012/pic_203031928.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1277810/images/2012/pic_203031932.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0