Har idag gjort ett val som jag länge tänkt på...

Hej på er..

Idag, nyss, har jag stängt ner min Johnnys facebooksida.. Det var inte ett lätt beslut och jag har länge haft en ångest för att göra det eftersom alla kommentarer osv försvinner från honom. Men det var dags. Det är 1,5 år sedan han lämnade mig och denna värld så det känns som att det verkligen var dags. Kan nästan bli lite bizarrt att folk faktiskt kan skriva på hans sida fortfarande.. vilket några faktiskt gör!
Johnnys farmor har oxå bett mig att stänga ner den för ett bra tag sen men jag har inte haft orken, styrkan till det men idag, just för 10 min, kände jag att jag hade den styrkan.
Saknar dig inte mindre för det mitt hjärta <3 Du kommer alltid finnas hos mig.. Min Johnny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0